Vanliga frågor
Beställning
Vi gör vårt bästa för att skicka ut artiklar så fort vi kan. Den genomsnittliga leveranstiden är estimerad att vara mellan 1-2 dagar. Dock kan leveranstider variera främst beroende på vart i landet du bor, samt om det är en stor högtid vid beställningstillfället. Om du har ytterligare frågor vänligen maila oss till info@lawntech.se
Du måste avbryta din beställning innan den skickas. Om artikeln redan har skickats, använd vårt enkla retursystem för att få full återbetalning. Du måste dock stå för returfraktkostnaden.
Om du har missat stavningen eller automatiskt fyllt i en felaktig adress. När du upptäcker att den angivna adressen är fel ska du meddela oss via e-post på info@lawntech.se. Om den angivna adressen är fel kan vi ändra adressen till rätt adress inom 24 timmar.
Absolut! Vi är här för att hjälpa dig göra ditt hem vackert! Skicka oss ett e-postmeddelande till info@lawntech.se så hjälper vi dig gärna på alla sätt vi kan. Vi får ett stort antal e-postmeddelanden. Om du vill få ett snabbt svar vänligen bifoga ditt beställningsnummer, adress och ärendet tydligt, tack.
Returer och Garanti
Ja, alla våra robotgräsklippare har upp till 4 års garanti (beroende på modell). Garantin täcker fabrikationsfel men inte normalt slitage eller fel orsakade av felaktig användning.
Vi erbjuder 100% återbetalningsgaranti om produkten är defekt eller skadad. Vi ger dig 30 dagar att skicka tillbaka till oss för en full återbetalning. När vi har fått produkten kommer vi att återbetala hela ditt ursprungliga köp. Vänligen ange alla namn och ordernummer på det returnerade paketet. Om ditt paket är på väg, måste du vänta på att det kommer fram innan du får en återbetalning.
Leverans och Frakt
- Sverige: 1–2 arbetsdagar
- Europa: 3–4 arbetsdagar
- Resten av världen: 5–8 arbetsdagar
Fraktkostnaden beräknas i kassan baserat på din adress och valda fraktalternativ.
Ja! När din beställning skickas får du ett spårningsnummer via e-post.